Sotong Besar, Harga MURAH Sangat !!!

Bila kau makan sotong saiz cenonet comel tu, mesti tak rasa puas. Dahlah harga mahal yang amat, tapi rasa pun sampai kat tekak je kan.. Hahaah. But kalau korang dapat sotong SOTONG BESAR confirm puas dan dapat tidor lena. Port makan yang kita nak kongsikan adalah kat Cyberjaya je. Yup, area sana ada tempat makan yang memang TOTALLY RECOMMMENDED by ME . WHY? Jawapan dia sebab saiz SOTONG BESAR yang AMAT. Pinggan pun x muat sotong tu ye. 


Kat sini SOTONG BESAR korang boleh dapatkan dalam 2 masakan iaitu BAKAR & GORENG BEREMPAH. Terdapat 2 jenis sotong yang digunakan iaitu yang local dan import dari Argentina (Fuyoo, makan sotong mat salleh) Hehehe. LIAT ? Memanglah LIAT kalau dah sejuk. Korang kena datang waktu lunch hour or seawal jam 11.00 pagi untuk makan. Kalau lambat, maaf stok takut dah habis. 


Sotong bakar panas - panas, cecah pula air asam, sambal belacan or sambal kicap dia perghh mantap. 


Selain SOTONG BESAR, kat sini juga ada pelbagai jenis ikan yang memang saiz pun besar dan harga murah. Untuk SOTONG hanya berharga RM 13/Set dan korang dapat FREE FLOW ulam - ulaman ye. Maknanya, beli set sotong/ikan, dan sayur x kena charge, Yes, FREE

ALAMAT 
Cyberjaya
TSI Sport Arena Food Court, Jalan usahawan 2 cyber 6

Tel : 011-3533 1741

Tak puas ? Boleh tengok review video 

 


Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.