Mana nak dapat Rendang Ekor sedap macamni ?

Assalamualaikum semua food hunter yang craving makan benda - benda baru. Ni aku nak share satu menu iaitu Rendang Ekor yang sedap. Ye biasanya aku tahu ada sup ekor je, kalau rendang ni macam x pernah pula aku dengar kan. Mungkin aku yang noob kot.

Oh macamni ghupenya ekor lembu 
Haritu aku berkesempatan makanlah hidangan ni kat Kembali Kitchen Hotel Best Western PJ. Eh eh, sedap pula. Hahahaha. Kuah rendang dia tak pekat but nice kalau makan dengan nasi. Dapat rasakan sikit daun limau purut kat rendang tu. 

Portion untuk seorang 
Hidangan rendang ni disediaakan bersama sepinggan nasi yang ada kerepok, sup dan acar, beserta Ais lemon Tea


Terliur tak? Nyum nyum 

Oh ya, selain Rendang Ekor ni, ada 2 lagi pilihan menu yang hanya berharga RM 15.00 iaitu Assam Pedas Pari & Ayam Bakar Percik Kelantan. 

Menggoda Assam Pedas Pari tu 

Ayam Bakar Percik Kelantan 
Pilih mana - mana yang berkenan kat tekak

Ketiga - tiga hidangan ni disediakan setiap hari waktu Lunch sahaja tau dari 12.00 PM - 2.30 PM. Jangan duk baca je, gi sini, harga murah kot standard hotel lagi. Kalau nak tempah boleh call 03 - 7610 2222.

Nak tahu review full hotel boleh tengok kat bawah



2 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.