Mencuba MCD Smoky Grilled Beef

Peminat MCD mesti dah tahu new menu yang keluar kan. So aku berkesempatanlah nak rasa menu baru ni. Sebab duk tengok kat IG retis kemain promote menu ni. Terliur gak walhal aku tahu ni semua paid review from MCD. Ada dua menu yang dorang keluarkan 



So aku choose Smoky Grilled Beef memandangkan tekak nak makan daging time tu. Duk cari port nak makan, sebab kat outlet Putrajaya yang aku pergi ni penuh dengan manusia. So aku pun trylah pergi bawah jambatan (feeling foreigner plak) pergi makan kat sini. Suasana sunyi dan view dia cantik. Kalau nak tengok boleh klik kat bahagian video aku tepek kat bawah tauuu. 

Macam biasalah realiti vs fantasi nye bentuk 

Kotak dia style 
So dalam burger ni ada roti, daging sama macam big mac, bawang, sayur dan sos chipotle (ni special dia). 


Ikhlas komen rasa dia not bad. Kat sos tu je berbeza and kelainan. Kalau korang suka rasa BBQ dan ada manis sikit, u should try this. If u rasa biasa je, lupakan. Aku dah rasa, dan aku ok tapi x repeat. Hahahah. Harga dia Ala Carte RM12.95 & Set RM14.95. Dah tgk vidoe aku plak ye 


Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.